Välkommen till Teknikbolagets Support Center

För att effektivisera supportärenden och ge dig bättre service, använder jag ett supportsystem. Varje begäran om support tilldelas ett unikt ärendenummer som du kan använda för att följa framsteg och svar online. Jag tillhandahåller ett komplett arkiv med historik på alla dina supportärenden. En giltig emailadress krävs för att skicka in ett ärende.

Var noga med att redogöra för ditt problem.
Detta gör det hanteringen enklare av ditt ärende

(Gäller Endast Windows miljö)

Några av tjänsterna vi erbjuder privatpersoner är:

imageHårdvara Installation  imageDatorreparation   imageSpionprogram Borttagning  imageVirusborttagning  imageMjukvara Installation/Uppgradering
imageTrådlöst nätverk Installation  imageBrandvägg Installation   imageHårdvara Uppgraderingar  imageWindows Konfiguration imageHårddisk Återställning
imageUtbildning & Handledning  imageSkrivare Installation imageData Backup  imageE-Postinställningar  imageFelsökning  imageUtbildning

imageOch mycket mer!

Mail Rådgivning

149 kr per ärende
Det går bra att betala med Swish eller faktura.

Hembesök

Kan ditt ärende inte lösas via fjärrstyrning kan du erhålla personligt besök vilket medför att kostnaden blir lite dyrare men att du får direkt hjälp på plats.
Prisuppgifter:
Hembesök 449 kr per ärende med RUT 399 kr / tim (Kolla med skatteverket om du är berättigad till RUT avdraget
Det går bra att betala med kort, Swish, kontant eller faktura.

Fjärrsupport

Vi kan hjälpa dig alla dagar i veckan.
249 kr per ärende

Fjärrsupport innebär att vi ansluter till din dator med full krypterad anslutning och kan därmed se samma skärmbild som du.
Med kontroll över din mus och tangentbord är det som om vi sitter framför din dator och du kan följa hela supportärendet direkt vid skärmen!
När sessionen är avslutad så kan vi aldrig fjärrstyra din dator mer, du måste alltid ange ID & Lösenord som genereras av fjärrsupport-programmet för att vi ska börja fjärrstyrningen
När vi är klara betalar du via Swisch , Faktura,
Bästa och billigaste sättet att få hjälp med dina dator problem!
ett billigt och miljövänligt alternativ.

Detta innebär att vi kan koppla upp oss till din dator och se samma information som dig.
Med fjärrstyrning löser jag ditt problem snabbt och smidigt & det spelar ingen roll vart i Världen du finns med din dator.
Det går bra att betala med Swish, faktura.

Så här fungerar det:

Ladda ner fjärrstyrnings-programmet TeamViewer

Läs mer om TeamViewer på deras hemsida
Ange ID & Lösenord Vi ansluter till din dator och löser uppgiften
SNABBT! BILLIGT! ENKELT!
Fjärrsupport är öppen alla dagar på året.
Fjärrsupport tjänsten kan endast köras på datorer som är anslutna till internet.

BETALNINGSALTERNATIV
Swish betalning erbjuds vid mailsupport, Fjärrsupport samt vid hembesök.
Kortbetalning görs genom Izettle vid hembesök (http://izettle.se)
Fakturabetalning
Kontant (Endast vid hembesök)

Mvh
Tomas Lindberg
Västerhaninge

Öppna ett nytt ärende


Ange så mycket information som möjligt, så vi kan hjälpa dig på bästa sätt. För att uppdatera ett tidigare insänt ärende, vänligen logga in.

Kontrollera ärendestatus


Vi tillhandahåller arkiv och historik på alla dina pågående och tidigare supportärenden.

Bläddra gärna i våra Vanliga frågor och svar (FAQ) innan du öppnar ett nytt ärende

Vänligen vänta!

Vänligen vänta... det tar en sekund!