Prisuppgifter:


Det går bra att betala med Kort, Payson, Swish, Kontant eller Faktura.
(Med betalning via faktura tillkommer 39 kr faktureringsavgift, 10 dagar netto)

Hembesök


Kontakta mig för mer information, Du får ett fast pris och betalar alltså inte per timme.
Vid vissa tillfällen kan man erhålla RUT avdrag och för vad kan du läsa här läsa mer om här

Kostnad Hembesök: 449 kr per löst ärende

Fjärrstyrning:

Hämta Team Viewer här

Detta innebär att vi kan koppla upp oss till din dator och se samma information som dig.
För att support via fjärrstyrning ska kunna göras måste du hämta Teamviewer här
Läs mer om denna tjänst här
Med fjärrstyrning löser jag ditt problem snabbt och smidigt & det spelar ingen roll vart i Världen du finns med din dator.
Det går bra att betala med Swish, Faktura eller via Payson
(Med betalning via faktura tillkommer 39 kr faktureringsavgift, 10 dagar netto)

Fjärrsupport: 249 kr per löst ärende

Mailsupport:

Det går bra att betala med Swish eller Faktura samt via Payson
Du registrerar ditt ärende här i supportportalen så återkommer jag till dig.

Mailsupport / Telefon: 199 kr per ärende

Gratis felsökning
Ibland tar det tid att hitta felet. Detta får kunden i många fall betala, men inte hos Teknikbolaget! hos mig betalar ni 0:- i felsökningsavgift!
Nöjd Kund Garanti
Mycket seriöst och enkelt – Löser vi inte problemet betalar du inget.
Fasta priser
Att få hem en IT-Tekniker som tar betalt per timme vet vi alla hur dyrt det kan bli.
Hos Teknikbolaget kör vi med FASTA PRISER. Ni behöver alltså inte bekymra er för att priset ska skena iväg
Nöjd kundgaranti
Om jag inte hittar en lösning på ditt problem eller om du är missnöjd med resultatet får du pengarna tillbaka.
Gäller hembesök samt fjärrstyrning.